dissabte, 22 de juny de 2013

Final del taller de Gospel

Ahir vam acabar el taller de gospel que va organitzar el Centre Cívic de Fàtima (Igualada) amb un assaig normal però obert al públic. Ens van venir a veure alguns familiars i coneguts :)

Què puc dir sobre aquest taller? per a mi ha estat una experiència molt bona i tot un repte.

La veritat és que quan em van proposar de fer el taller em va venir tot de nou; no m'ho esperava (tot i que em va fer molta il.lusió). Vaig dir que sí però em vaig mantenir una mica a l'expectativa (si no hi ha un mínim d'inscrits el taller no es pot fer) mentre anava preparant repertori i pensant com podria fer-ho. Sempre hi ha coses a tenir en compte: pot haver-hi gent que ja sàpiga música, pot haver-hi gent que no, gent que tingui experiència en cant coral, gent que només canti a la dutxa, gent que ja conegui el gospel, gent que no... En qualsevol taller o classes que faig (d'informàtica, de manualitats...) jo normalment parteixo de la base, que a no ser que hi hagi un requisit d'inscripció específic, he de començar de zero. Llavors, en funció del que em trobo vaig adaptant el contingut.

Al grup hi havia una mica de tot el que deia abans però tots teníen una cosa en comú: motivació. Tenien ganes de conèixer (o conèixer més) què és el gospel, tenien ganes de cantar, d'aprendre, de passar-s'ho bé... i a més hem tingut sort perquè independentment de quin fos el cas de cadascú, tots canten força bé!!

Que ja sabem que ningú era professional però tots tenien unes ganes, una il.lusió i una empenta que et tiba i fa que et motivis més i, a la vegada, vulguis donar més de tu també.

Quan portàvem només 6 classes vam sortir a cantar dues cançons a la festa del 18è aniversari del Centre Cívic:



Per afegir-li mèrit a la cosa, que sapigueu que hem estat cantant SEMPRE a cappella tant assajos com actuació. I hem utilitzat les eines que tenim al nostre abast (beneïts mòbils!) per gravar-nos, escoltar-nos, repassar a casa i corregir-nos:


Assajant :)

Aquí no crec que portéssim més d'una dotzena de classes... però bon rotllet!
(La solista d'aquesta gravació no ha cantat MAI abans!)


En fi, que l'experiència ha estat molt positiva.

I no vull acabar aquest post sense donar les gràcies a la gent del Centre Cívic per donar-me aquesta oportunitat. A l'Anna per donar-me un cop de mà (i alguna cosa més) i als cantaires per les bones estones que hem compartit.

Continuarà?...

3 comentaris:

  1. Gemma sabia que ho faries de conya!!!!! i que seria un èxit. Al setembre més!!!!!

    ResponElimina
  2. Gemma:

    Estàs feta una artista de cap a peus.

    Endavant

    Joan

    ResponElimina